divendres, 12 de gener del 2018

La crida del bosc


La crida del bosc és la història d’un gos, Buck, que ha de canviar de manera de ser per resistir les dures condicions de les regions del nord del Canadà i d’Alaska. 
Buck descobreix la vida dels gossos de trineu i dels buscadors d’or en aquelles terres. 
Tot plegat farà que li surtin els seus instints més amagats, imprescindibles per sobreviure en les noves circumstàncies. 
L’amistat amb un home i el contacte amb la natura el convertiran, a poc a poc, en company dels llops, els seus germans. 

Jack London


  • Per pensar i comentar:
  • Penses que els animals domèstics han de ser útils i fer alguna feina o servei?
  • T'agraden els gossos?
  • Creus que una persona i un gos poden ser amics i estimar-se?

28 comentaris:

  1. A mi no m'ha agradat el llibre però entenc que a altra gent li pugui agradar. Perquè he trobat una mica avorrit el llibre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Mariona.
      És cert que hi ha llibres per a tots els gustos, però, per què no t'ha agradat? Li has trobat a faltar alguna cosa? o li faltava?
      És important saber el perquè, així podràs triar millor el proper llibre.
      Un petó

      Elimina
  2. Ja he acabat de sopar i ja tinc ganes de començar el llibre.
    Anna, tal i com vas dir, sembla que serà molt emocionant.

    ResponElimina
  3. Ja he acabat de sopar i ja tinc ganes de començar el llibre.
    Anna,tal i com vas dir sembla que serà molt interesant.

    ResponElimina
  4. Osento he escrit el comentari dos vegades

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Héctor.
      Espero que t'agradi, sí. Tot i que tracta d'animals, el desig de canviar, d'explorar, de ser lliure, és molt humà. Ja veuràs.
      Fins aviat

      Elimina
  5. M'està agradant molt ,però ,crec que hi ha massa lletra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Héctor.
      Potser sí que ara estem acostumats a llibres més ràpids, amb menys explicacions, però és un llibre que es va escriure el 1900 i llavors la gent no tenia tantes distraccions ni exemples, ni coneixien tantes coses, i s'havien d'explicar en els llibres.
      Fins ara

      Elimina
  6. La crida del bosc no esta malament pero crec que hi ha alguna cosa que no hi entenc sera perque vaig per la pàgina 32

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Yodef.
      Si vols pregunta'm el que no entens. De tota manera, el més important és que el llibre t'agradi.
      Un petó.

      Elimina
    2. Anna has ficat yodef i és diu Yosef��

      Elimina
    3. Ui, perdó.
      Ara ho escric bé: Yosef.
      Gràcies per avisar-me.

      Elimina
  7. Ho sento no he fet el cognoms

    ResponElimina
  8. Hola Anna
    Sóc en Saul ja he acabat el llibre de la crida del bosc .M'ha semblat molt be quan en Buck fa la seva desicio

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda Saul.
      Tu has sentit alguna vegada el desig, quasi necessitat de fer alguna cosa?
      Fins aviat

      Elimina
  9. Hola Anna vaig per la plana 21 es guai peró no l´entenc, tu que faries?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jordi.
      Segurament si no l'entens és perquè no t'agrada, no és el teu tipus de llibre. Si pots, canvia'l. I si no pots, pregunta'm el que sigui i intentaré ajudar-te.
      Una abraçada

      Elimina
    2. Moltes graçies ja et preguntaré.
      Una abraçada

      Elimina
  10. Vaig pel capitol 3 és emocionant però hi ha coses que no entenc.
    I m'agrada saber que en Buck apren tan rapid perque aixi no es posara en tans problemas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Hèctor.
      Tu creus que hi ha gossos més intel.ligents que altres o tots són igual?
      Fins aviat
      Ah, i pregunta'm el que vulguis que no entenguis.

      Elimina
  11. De moment em sembla molt emocionant.
    Pero tampoc entenc alunes coses.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Guillem.
      Què és el que no entens?
      T'ho explico si vols.
      Fins ara

      Elimina
  12. Anna sobre la pregunta tens raó. hi ha gossos mès llestos que altres
    i sobre les paraules que no entenia tu ho has dit ,es un llibre del 1900.
    Però ara m'he canviat al noi del milió perque la crida del bosc s'hem feia una mica aborrit i tenia molta lletra però amb el noi del milió
    ara m'ho passo molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Héctor.
      Penso que has fet bé de canvia de llibre. El noi del milió és molt actual i ràpid de llegir.
      Que tinguis un bon cap de setmana.

      Elimina
  13. Hola Anna ja he acabat el llibre es molt divertit. Hi ha moments tristos però m'ha agradat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Jordi.
      Tu creus que és possible que a un gos li passi això?
      Fins ara.

      Elimina
  14. Hola Anna jo també m'he llegit la crida del bosc però m'hel vaig llegir aquest estiu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia.
      Així que ja coneixies el llibre.
      A quin tipus de persones el recomanaries?
      Fins aviat

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.