divendres, 12 de gener del 2018

El petit Nicolàs i els seus companys




Us presento al mític personatge de la literatuta juvenil francesa dels anys 60, en Nicolas. Aquest llibre recull les primeres aventures del Petit Nicolas, ( després en vindran més ), creat per dos artistes d´alt nivell:
En Jean-Jacques Sempé com a il.lustrador, i en René Goscinny com a enginyós escriptor.

Disfruteu d´ aquestes històries que envolten la vida d´ un jovenet i les seves vivències a l´escola i amb els seus companys, plenes 
d´humor i tendresa.


René Goscinny

  • Per pensar i comentar:
  • Creus que abans els nens es divertien més?
  • Quin amic d'en Nicolàs et cau més bé?
  • T'agradaria haver nascut fa seixanta anys?
  • Quines diferències veus entre aquella època i l'actual?


11 comentaris:

  1. He llegit fins a la página 88 i crec que es força divertit.

    ResponElimina
  2. Bona nit Yonghao.
    Trobes alguna semblança entre el que explica el Nicolàs i el que feu amb els teus companys?
    Fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola!Anna.
      Ja he acabat el llibre i m'ha agradat molt

      Elimina
  3. Hola torno a ser jo.
    Sobre la pregunta crec una miqueta
    Fins aviat

    ResponElimina
  4. Doncs ara torno a ser jo Yonghao. Bon dia.
    Si no és demanar massa, quina miqueta trobes semblant?
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Anna!
      sobre la pregunta crec que hi ha una miqueta de semblança que els meus amics també son una mica diferents.
      una abraçada.

      Elimina
    2. Hola Yonghao, jo volia saber en quines coses s'assemblaven o es diferenciaven.
      Fins ara

      Elimina
  5. Bona tarda Anna!
    Ja m´he acabat el llibre i es força divertit.
    Ara m´ha estic llegint el cementiri que el vaig comrpar i m´agrada molt.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Biel.
      Has trobat alguna cosa semblant entre el que feien Nicolàs i els seus companys i els teus companys de classe?
      Ens veiem a la pàgina del cementiri.

      Elimina
  6. El Nicolás i els seus companys a mi m'ha agradat molt . Avegades aborrit a vegades que m'ha fet riure . M'ha cridat l'atencio que els nens i nenes tenen noms molts estranys

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia.
      Potser abans hi havia més costum de posar mots a les parsones, és veritat.
      Llegiràs algun altre llibre?
      Fins aviat

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.