divendres, 12 de gener del 2018

El senyor Silvestre

Des de que en Maurici s'ha traslladat amb els seus pares i el seu germanet a una altra ciutat, tot són problemes. Fins que un dia coneix el senyor Silvestre a l'escala de casa seva. Aquest senyor amable, de certa edat i amb una cueta grisa, no és un veí normal i corrent. Sap fer les millors galetes de taronja del món, sap on es pot fer collita de paraigües al parc i com s'ha de parlar amb els elefants. I també sap ajudar en Maurici a desempallegar-se d'uns companys de classe molestos i sap, fins i tot, com convertir el cap del despatx on treballa la seva mare en una persona cordial.

Silke Lambeck

  • Per pensar, per comentar:
  • Quina és la qualitat més gran del senyor Silvestre?
  • Penses que la imaginació pot ajudar a solucionar problemes?
  • T'agraden els llibres d'humor?

14 comentaris:

  1. Abans no el volia pero l'he començat a llegir i m'està agradant moltíssim

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia.
      Jo crec que tot i que sembla senzill, és un llibre molt bonic, amb una mica de poesia i molta imaginació.
      Fins aviat

      Elimina
  2. Hola, a mi m'està agradant bastant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Eloi
      T'agradaria tenir un veí com el Sr. Silvestre?
      Fins ara

      Elimina
    2. Si.Molt perquè és molt divertit.

      Elimina
    3. A mi tambe Eloi.
      Que tinguis un bon cap de setmana.

      Elimina
  3. EL dia 28 de febrer el vaig començar i el 1 de març el vaig acabar.
    M'agradaria molt tindre un veí com el Sr. Silvestre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Heura.
      D'això se'n diu llegir molt i ràpid.
      Ara para a pensar una mica el que has llegit.
      Tu creus que ets una persona amb molta imaginació?
      Un petó.

      Elimina
  4. Jo me'l estic llegint Anna me'l recomanas!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Júlia.
      I tant que te'l recomano. És un llibre que sembla molt senzill, però porta molts missatges. A veure si en trobes algun.
      Fins aviat

      Elimina
  5. Ja m'ha agradaria tenir un veí com el señor Silvestre...
    en fi m'he esta agradant molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Júlia.
      Tu creus que la imaginació i la fantasia poden ajudar a ser feliç?
      Un petó

      Elimina
  6. M' està agradant molt.
    Per a mi el sr.Silvestre es molt amable amb en Maurici.
    Anna t' agradaria tenir un veí com el sr.Silvestre?

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí, Sílvia.
      De fet, en tinc un que s'hi assembla bastant.
      Una abraçada.

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.